CityCross Úholičky

14.10.2017 21:47

O tomto závodě jsem se dozvěděl díky podpoře teplického Koloshopu. Závod skvěle zapadal do programu víkendu, kdy se jednalo o "přibždění" na cestě do Jičína na další závod ČP CX Masters. Od rána mě bolí záda, ale poperu se s tím. Do zázemí jsme dorazili s dostatečným předstihem, ja se registroval a šel se zlehka projet po trati. Počasí vyšlo neskutečně, slunko svítilo a tak to bylo na krátké/krátké. Trať byla šikovně namotaná, žádný asfalt, vše na loukách, žádné bláto. Trochu změna oproti minulému týdnu. Dva technické úseky, jeden kratký prudký brdek a tradiční překážky. Musím to do ME natrénovat, neumím naskakovat na kolo a pohled na mě při zdolávání překážek je dost komický. Stavíme se na start. Já tradičně dozadu, vědom si své výkonosti. Je nás cca 40. Hned po startu se startovní pole natahuje a já jedu na chvostu. Promotám se úsekem na louce, podjíždím bránu, dokonce se posouvám na předposlední flek a jedu poprvé do zmiňovaného brdku. Bohužel tady dělám chybu, najíždím nešikovně na kořen, odfoukne mi plášť, zalomí se přední kolo a já jdu tvrdě na zem. Nejhorší je rána na žebra. Chvilku orazím a kontroluju kolo. Přední ufouklo, ale zdá se že půjde jet dál. Musím ale opatrně, dost se to žvejká. Sedám na kolo a jedu, žebra bolí. Taky zápěstí zlobí, ale není to tak divoký. Sjezd jedu dost pomalu, na rovine k prostoru cíle zrychluju v zatáčce se mi to žvejkne a uteče zbytek vzduchu. Konec závodu? Kousek opodál vidím přítelkyni, beru si klíče od auta, doběhnu k autu a kolo nafouknu. Zdá se že drží. Uteklo asi 10min závodu a byla by škoda zabalit, rozhodnu se pokračovat. Další kolo jedu hodně opatrně, kolo drží. V nájezdu do dalšího kola vracím klíče od auta a dostávám podporu v pokračování, i když žebra bolí. Čas pokračuje a já si užívám skvělou trať, zejména na trávě je to pro mě nové a tak poznávam jak kolo funguje. Lehčí převod se hodí a využívám ho celkem často. Netrvá dlouho a jsem v cíli. Lehce přes 40min v plném zápřahu. Nakonec jsem rád, že jsem to nezabalil a pokračoval i přes komplikace. protočím nohy na pár km, balím kolo a vyrážíme do Jičína. Tady na hotelu zjišťuji jak je na tom moje tělo a verdikt je naražená žebra, bolavé zápěstí vic než před závodem, nateklý kotník, kdy ani nevím jak jsem se praštil. Do toho bolavá záda. Na zítra ne moc ideální propozice, ale nějak se s tím poperu. Závěrem CityCross překvapil a první ročník myslím položil dobrý základ do dalších let. Výborná trať a dobrá oganizace. Držím palce!