Genesis Bike Prague

23.06.2013 17:48

Další závod na území Prahy, kterého by byla škoda se nezúčastnit. Loni jsem měl pracovní povinosti a jel jen krátkou. Letos jsem se neflákal a jel dlouhou. Počási přálo a tak to bylo celkově super. Nakonec 343 místo z 581 v cíli. V kategorii 219 a čas  04:23:13. 

Číslo jsem si pořešil v pátek odpo a rozhodl jsem se dojet na start závodu z domova. Na rozjetí cca 10km ideální. Do areálu jsem dorazil necelou hodinku před startem a protože jsem měl jistotu místa v bloku ještě jsem chvíli kouknul jak to vypadá v zázemí. V bloku jsem se moc dopředu netlačil a loktovanou jsem nechal jiným. Po startu se jelo v klidu za autem, což bylo příjemné, ale zas nás dolítli někteří borci zezadu co dělali kraviny a občas jsem měl strach, že se to solidně smotá. Tady patří pochvala pořadatelům, že to ze začátku natáhli a vedli úvodní km jinak než loni kdy se udělal po nájezdu do terenu extra špunt a bylo to divoký. Na druhou stranu start z kopce má taky svá rizika, ale mě to vyhovovalo. První km tedy vedli hodně po široké cestě, občas lehký sjezd, nebo motačka v lese. Po rozdělení tratí už se jelo daleko lépe a nebylo tolik lidí na trati. V těchto 25km jsme se podívali na nejnáročnější místa trati a tj. poměrně ostrý sjezd, který by se asi dal, ale když je tam moc lidí a člověk nemá moc šancí volit stopu je lepší z toho slézt. A co by se nedalo ani kdybych tam byl sám byl výšlap od vody a to bylo děsný. V tlačení kola jsem opravdu tragický a kdybych tady víc zabojoval neskočilo by mě tady tolik lidí a výsledek mohl být daleko lepší. Po technickém úseku jsme se vrátili na trať krátké a směřovali k cíli. V cestě ještě dva brody, které se dali bez problému projet. Ke konci už mi trochu docházelo a protože jsem vyklepal a ztratil jeden bidon, musel jsem se hlídat i v pití. Zavěrečný motanice už mě moc nebavili a když jsem si zaspurtoval do cíle byl jsem rád že to mám za sebou.

Tento závod se mi líbí, mám to za domem, není to extra těžký, několik pěkných sjezdů, dva brody, slušný kopce (ten stoupák bych vypustil, nebo našel jinou cestu). Trochu pokulhává značení a navigace, ale není to zas tak děsný, z trati jsem nesjel, jen jednou jsem musel chvilku přemýšlet kudy. 

Těším se na další ročník.