Ohlédnutí s odstupem času

15.07.2013 19:36

Je to už více jak 10 dní co jsem se postavil na start nejtěžšího etapového MTB závodu v Čechách Specialized MTB Trilogy Broumovsko 2013 - "výletnická" varianta DEMO - cca 160km a převýšení cca 4500m. Cílem bylo dojet do cíle bez ohledu na výsledek a to se podařilo. Jsem rád, že se nenaplnila predikce mojí ankety a většina z vás neměla pravdu. Těm co mi dali hlas pro varinatu ANO - dojedu, velmi děkuji za podporu, stejně tak i všem ostatním, co mě motivovali, abych jim dokázal, že nemají pravdu. Už se mi podařilo zregenerovat a těším se na další ročník. Závod je to velmi těžký a víc než fyzicky jsem opět víc bojoval s hlavou, která tady hraje hlavní roli. Vyrovnat se i s několika km tlačení je záhul. 

 

Chtěl bych velice poděkovat všem pořadatelům v čele s Vénou Hornychem, kteří připravili další ročník skvělé porce zábavy a utrpení. Nachystat takové bikové peklo dá jistě řádný záhul. Odměnou je jim pak radost a úleva v očích bikerů, kteří dojedou do cíle poslední etapy.

Vrchol letošní sezony jsem si splnil a nezbývá, než se řádně připravit na další ročník, kdy cílem bude dojet "plnotučnou" a nebýt poslední :-).

 

Ještě jednou díky za skvělé zažítky, stálo to za to.