Prolog

03.07.2013 20:17

Tak to začalo a dnes jsem odstartoval do závodu MTB Trilogy. Zázemí závodu již tradičně hostí Teplice nad Metují v prostorách místního parku. Podařilo se mi zvládnout všechny uvodní překážky s vybavením a mohl jsem vyrazit. Do Teplic jsem dorazil v dobrém čase, registrace bez problémů. Zajel jsem ještě na hotel se ubytovat, vybalit, něco sníst, trochu dáchnout, připravit věci a zpět do zázemí závodu. Pokusil jsem se trochu rozjet a zvolil jsem zahřátí výjezdem na Bišík (Bischofstein). Mezi lidmi jsem o trase prologu slyšel lecos a rozhodně mě to nevytvořilo úsměv na rtech. Údajně trať poskládáná z nějtěžších pasáží, které v blízkém okolí jsou k mání. Startoval jsem něco málo po 16h a po úvodních 150m jsem se na asfalt už nedostal. Nejsem znalý místních kopců, ale trať byla extremní a to doslova. Několik málo míst na oddych se našlo, ale sjezdy byly neuvěřitelný. Protože závod má vložený pasáže enduro, pod každou RZ jsem si počkal jak to sjedou tihle borci. A opravdu všechny sjezdy byly sjetelné a nejen na fullech. Když jsem viděl některé borce jak tam hravě vedou HT... Smekám nad technikou těhle borců, opravdu fantazie. A tak kopec střídal kopec, tlačil jsem do kopce i z kopce a čas běžel. Nutno říct, že dens nám přálo počasí a bylo fakt pěkně. Na mokru tohle opravdu nevím. Protože můj cíl je hlavně dojet, nějak se netrápím časem. V závěru už jsem si to užíval a měl radost, že jsem to zvládl a první část mám za sebou. Ve výsledcích jsem absolutně poslední s časem 1:11:41 (vítěz 26:23). Videa ze sjezdu RZ naleznete na https://www.youtube.com/user/algheroteam, sice jsem je všechny seběhl, ale i tak si myslím, že to stojí za to a můžete si udělat trochu představu o tom jaké to bylo. Ale stále platí, že kdo nezažil, nepochopí...