Stage 2 - Broumovské stěny

05.07.2013 17:06

Vše už má svůj řád a tak ráno probíhá jako předchozí den. Na startu vládne pohodová atmosféra a všichni se asi těší na "odpočinkovou" etapu. Uvodní km jsou pro mě utrpení, mám ztuhlé nohy a vůbec se mi nechce šlapat. Naštěstí je profil zatím v pohodě a než začneme stoupat nohy se celkem rozjedou. Trase kopíruje závod Sudety a tak je profil opravdu příjemný a po té co se mi rozjelo nohy si to začínám i užívat. Technický kořenový singletrek celkem zvládám až na naštvané pěší, kteří si na mě vylívají zlost. Asi proto že nejsem hned pryč a celkem mi trvá než se jim vzdalím. Po stoupání následuje první technická lahudká a to sjezd Václav. Nemá cenu riskovat a rovnou slézám z kola a obdivuji jak toto může někdo sjet s takovou ladností a pohodou. Uspěšně zdoláno a pokračuje se dál opět po příjemně zvlněné trati, která mě dnes opravdu baví. Moje nadšení mi trochu zkazí nešikovný pád, ale naštěsti se jen položím na zem a můžu pokračovat vesele dál. Po dalším nekonečném stoupání, které se však ale dá celkem v pohodě jet následuje legendární sjezd Hvězda. Mnoho jsem slyšel a i viděl na youtube, ale na reálný pohled je to mnohem horší než se zdá. Byť je zde velké publikum, které všechny hecuje ať jedou, tak já nepodéhám a uvědomuji si své technické schopnosti (neschopnosti), bezpečně slézám a v klidu si to sejdu. Další část závodu opět příjemně utíká a po dalším bufetu zbývá do konce už jen málo. Výšlap na Ostaš je v pohodě a tak se dál pokračuje beze starostí. Protože vím, že moje skupina je v čudu a ve výsledcích nemám šanci se někam posunout, smiřuji se s posledním místem a vše si daleko více vychutnávám. Obdivuji panoramata, okolí v lese a pokud se mi něco líbí zastavím a vyfotím. V závěru mě začnou trochu trápit chodidla a tak si pro bolest na chvilku zastavím, vše protáhnu a po chvilce pokračuji dál. Na Bišíku už vím, že to je jen dolů a tak si sjezd užívám. Je to trasa loňského prologu a když vspomenu jak to bylo loni šíleně podmáčené a v korytu tekla voda, tak se nechce věřit, že dnes je to krásně suché a jede se to úplně v pohodě. Protínám cíl v čase 5:10:13 a jsem předposlední. Dnešek mě opravdu bavil a podobných etap bych si přál víc. Motivace na letošní Sudety.