Vznik myšlenky...

09.12.2013 20:12

S myšlenkou vyrazit někam za teplem najíždět km už před jarem jsem si pohrával dlouho, ale neměl jsem parťáka co by to absolvoval se mnou. V loňské sezoně jsem probudil sparring  partnera ve svém kolegovi a protože propadl kolu podobně jako já, tak základ pro realizaci myšlenky byl položen. Původně jsme plánovali nějaký camp přes agenturu na Mallorce, pak přešla myšlenka na možnost k nějaké skupině se přidat a nakonec jsme se dohodli nedělat kompromis a rozhodli se o akci ve vlastní režii. Mallorcu vystřídalo Tenerife a postupně jsme začali diskutovat o větších a větších detailech. Při propočtu nákladů už bylo jasné, že je to dost reálné a tak do toho půjdeme. Tedy přešlo se od slov k činům a letenky na Tenerife v termínu od 14.3. do 22.3. jsou koupené. Ostrov se vyznačuje dost stálým počasím, což by nám mělo vyhovovat. Taky je dost zvlněný a tak základní porci km do objemu bude třeba absolvovat v rámci zimní přípravy na trenažerech v teple obýváků. Na ostrově už budeme jezdit kopce, kterých je tu požehnaně a určitě nevynecháme některé zdejší velikány a legendární stoupání. Plán je cca následující:

1. den objemový trenink do 150km.

2. den objemový trenink do 200km.

3. den trenink v kopcích do 150km.

4. den trenink v kopcích do 100km.

5. den volno.

6. den objemový trenink do 200km.

7. den trenink v kopcích do 150 km.

8. den trenink v kopcích do 150km.

 

Osobní plán mám cca 1.000km a přes 6.000m výškových. Ale to jsou plány a realita může být zcela jiná. Nejdůležitější bude si to pořádně užit protože to je ten důvod proč to všechno děláme... cítit se skvěle.