Sezona/plán 2014

23.12.2013 21:59

 

Den před Vánocemi mi přijde jako ideální pro tvorbu závodního programu na příští sezonu. Salát je výborný, maso je připravené na finální úpravu, cukroví na stole, stejně tak štrůdl i vánočka...

 

Je to zatím plán, tak s rezervou...

Budu se držet vyzkoušeného a tedy pojedu závody ze seriálu KPŽ, pak vyzkouším několik samostatných závodů a určeny jsou dva vrcholy sezony. Protože jsem začal běhat a dost mě to baví zařadil jsem na začátek sezony i závody v běhu.

 

Začínám během 1.3. Kbelská 10.

Následuje příprava na Tenerife 14-22.3.

Další běh 5.4. pražský 1/2 marathon.

Rozjetí před závody na Gardě 16-20.4. (není jisté).

A následuje můj oblíbený trojblok... 26.4. otvírák KPŽ v Brdech kde budu chtít prodat zimní přípravu.

1.5. Cukroušův mazec (snad už dám tu dlouhou).

3.5. Šela (dlouhá) 

Týden vydechnu a další KPŽ v Mladé Boleslavi 10.5.

Moje další oblíbené KPŽ Jestřebí Hory 24.5.

31.5. KPŽ Kouty (není jisté).

Hodně jezdivé KPŽ Orlík 7.6.

Jedno těžší (převýšení) KPŽ Ještěd 14.6.

21.6. Malevil (nejel jsem a tak se těším).

Rozjetí před prvním vrcholem sezony KPŽ Vrchlabí 28.6.

Moje oblíbené MTB Trilogy 2-5.7. a důvod proč to vše dělám (cílem je dojet dlouhou a nebýt poslední).

Následuje trochu oraz a pak domácí závod KPŽ Karlštejn 26.7.

Další pěkný závod je KPŽ Šumava 2.8.

Jezdivý KPŽ Karlovy Vary 9.8.

A jestlipak tady budu mít už dobrou vlnu abych sjel schody na KPŽ Chrudim 23.8.

Druhý vrchol sezony douhé Sudety asi 6.9. (cílem je první polovina startovního pole).

A jdeme do finále lítací den na KPŽ Plzeň 20.9.

Tradiční zavírák KPŽ Odry 27.9.

 

Dle zkušeností vím, že program se bude v průběhu měnit, ale je to takový předpoklad co bych chtěl. Ještě mám nějaké závody v hlavě ale zatím nejsou známé termíny (Genesis Bike Prague, Pražská 50, ČT Author Cup atd.). Také konec sezony je ještě hodně otevřený.

Cíle jsou ale jasné, tj. 1. Trilogy, 2. Sudety, 3. KPŽ (8 dokončených závodů).

 

Držte palce...