AIMTEC Open Race

16.06.2018 23:15

Po půl roce připevňuji číslo na řidítka a je to premiéra v letošním roce, který nebude závodně zřejmě tak plodný. Víc než závody a ten frmol okolo jsem si začal užívat podmínky, které mám doma na severu. Do Plzně jsem přijel za svým parťákem, se kterým jsme toho už najezdili hodně a další výzvy máme před sebou. Do zázemí závodu jsme vyrazili na kole, je to kousek cca 3km. Registrace v pohodě a vyšlo na mě pěkné číslo 77. Do startu ještě dost času tak zevlujeme v zázemí. Parametry tratě jsou příznivé pro první závod v sezoně, tj. 70km, převýšení 1.300m, žádné dlouhé kopce, technicky jednoduché. V 11:30 startujeme a počasí nám přeje, bude to fajn den. První dělení je hned po startu, kde se tvoří špunt a tak se to pěkně natahuje. Na Chlum vyjedu dobře, ale brzy je mi jasné, že jsem to přepalil a tělo se z toho musí probrat. Je to nahoru dolu, malé brdky, tedy celkem to jde. Po úvodních 20km začínáme postupně stoupat na nejvyšší bod trati a v podstatě jediný zásadní kopec závodu. Ze Všenic stoupáme do Přívětic kde se to zhoupne trochu dolů a pak už na Radeč. Odsud už klesáme dolů na Osek a zpět směr Plzeň. Posledních 10km je totožných se začátkem, jen na Chlum už se nejede. V závěru už vytáčím nohy a první test formy je za mnou. Výsledek i celkový pocit potvrzuje, že letos si to opravdu užívám a zbytek moc neřeším. Po závodě oběd, odpočinek a vyrážím zpět domů.