Brýle Bollé 6th Sense

08.04.2017 07:31

Na pobyt na Mallorce jsem zvolil další model od značky Bollé a to konkrétně 6th Sense. Do slunečného počasí ideální. Během ujetých km na Mallorce jsem brýle vyzkoušel za všech podmínek a situací. V ostrém jasném slunci, za deště, v silném větru, ve stoupání i ve sjezdu. A mnoho dalšího. Co oceňuji je stejně jako u předchozího modelu výborné zpracování odvětrání. Používám čočky a opravdu mě baví, že tady mi to vůbec nevadí. Brýle výborně sedí a ani při prudčím pohybu nehrozí jejich posun tam, kam bychom si to nepřáli. Tvarovatelný nosník už znám, ale tento model umožňuje variabilitu nožiček, což má za následek nastavení na jakékoli parametry, resp. hlavu. Brýle se vůbec nemlží a jejich schopnost odvádět vodu jsem při dešti taky ocenil. Vykreslení a realnost barev je prvotřídní, stějně tak zakřivení nijak nezkresluje průhled. Zajímavé jsou bočnice, které najdou své využití za nepříznivých podmínek, ale dají se demontovat. Mě osobně se brýle líbí více bez nich. Další model, který mě od značky Bollé nadchl.