ČP CX MASTERS Jičín

15.10.2017 22:23
Ráno v Jičíně dává jasně najevo, že i dnes bude krásně a na start se půjde v krátkým. Hůř je na tom moje tělo, kterému chvíli trvá se dostat do akce schopného stavu. Dáme si vydatnou snídani a celé dopoledne relaxujeme. Následně se přesouváme do zázemí, kde to žije. Závodí se od rána a je tady opravdu mnoho diváků. Po prezentaci jedeme ještě do města na kávu. Následně se vrátíme do zázemí , navléknu se do "kůže" a jdu se trochu projet. Bolí mě žebra, ale není to zas tolik limitující jak jsem myslel. Řadím se na start, tradičně na chvost. START! Je to lepší oproti minulému týdnu. I přesto zůstávám vzadu, ale na dostřel poslednímu závodníkovi. Okruh je tady těžký, ale zatím nejlepší co jsem jel. Od startu krátké stoupání do lesa, pak usek kde se dá orazit, přijede se do rokle, nepříjemný sjezd v rozblácené louce a stejně tak nepříjemný výjezd. Krátký brdek a opět část trati kde se dá orazit. Z lesa na louku, kde je centrum dění. tady rachlá otočka a zpět do lesa. Prudký brdek, který mě ničí. Pořád do kopce a zas část kde si orazím. Letí se lesem, otočka a dlouhá rovina na pohodu. Vyjždíme z lesa opět na louku a pokračujeme v takové fajn motanici na louce a v její blízkosti. Jeden prudkej stoupák, nevidět to na vlastní oči, tak nevěřím, že to někdo jezdí. Zpátky na louku a tradiční překážky. Následuje sjezd, kousek po louce a točí se zpět na asfalt do prostoru cíle. První kolo za mnou. Čas 11:30, na startu říkali 7min/okruh. Je na čem makat. V druhém okruhu se mi podaří dostat na předposlední flek. V druhém kole už kolem mě letí dost eliťáků, kteří startovali chvilku před námi a nejlepší z mojí kategorie. Tenhle okruh mě strašně baví, i když strašně bolí. Třetí okruh mě chytají záda v prudkých výjezdech. Čas na kolo držím pořád +/- stejný. Vychází  mi to, že možná stihnu 5 okruhů ze 7, ale jak se přeze mě cedí ostatní závodníci tak ve čtvrtém okruhu dostávím od vítěze elite na posledních metrech třetí kolo. Do pátého okruhu už nejedu. 48min na plno. Vyřízenej a spokojenej. Bylo dost vedro a hodil by se bidom s vodou. Vytočím nohy, sbalím věci a jedeme na oběd a pak na výlet. Fajn neděle a zatím nejlepší okruh co jsem jel. Teď mě čeká chvilku odpočinek a pak musím zamakat směrem na ME.