Cyklo fanatik Plzeň

10.06.2017 20:59

Nová akce v Plzni. Nejedná se o závod, ale organizovanou vyjížďku v okolí Plzně, složenou z několika závodů. které se tu konají během roku. Zkrátka dostanete kartu pro zaznamenání kontrolních míst, mapu stáhnete do navigace a jede se. Opět jsme se sešli s přáteli už v pátek v Plzni a řádně probrali taktiku na sobotní vyjížďku. Start byl plovoucí, tedy jak kdo přijede, tak vyrazí na trať. My jsme vyráželi v půl deváté na trasu. Prvních 15km bylo v podstatě po rovině a tedy ideální na rozjetí. Konečně jsem měl možnost řádně zregenerovat a bylo to znát. Nohy jsem měl famozní. Do tahu perfektní. První stoupání do Bušovic bylo v pohodě, ale zjistili jsme, že jsme na trasu najeli obráceně proti původnímu směru jízdy. Tak nic, teď už to měnit nebudeme. Přes Dýšinu jsme se vydali zpět směrem na Plzeň. Cesty pohodové široké polňačky, nijak technicky náročný. Přes Plzeň směr Krkavec, tedy středně náročné stoupání. Tady jsme si dali oběd a trochu relax na cestě. Následoval sjezd a pokračovali jsme zvlněným tereném do Krašovic. Tady se trasa začala točit zpět na Plzeň. Směrem na Horní Břízu se jelo velmi dobře, příjemně zvlněná cesta. Ideálně do tahu, přesně to co mám rád a konečně mi to sedlo. Většinu trasy jsem jel treninkově,a le pár intenzit jsem si zkusil a měl jsem dobrý pocit. Znovu výšlap na Krkavec, kofola a směr Plzeň do cíle. Pohodových 115km a fajn sobota s přáteli.