Cyklokros masters Chomutov

13.10.2018 21:24

Můj letošní otvírák cx sezony. Do Chomutova jsem dorazil s předstihem kolem 10h, zaregistroval se, vyzvedl číslo a užíval si parádního počasí. Než vyrazili do závodu Masters C + D stihl jsem si projet trať, která byla párádně namotána na pětníku. Od startu rovina do krátkého rychlého sjezdu po asfaltu, pak už na louku, nízká větev bacha na hlavu. Sjezd a výjezd, ještě jednou. Tady to tahalo pekelně. Hlavně v závěru. Následuje motanice na louce, plnokrevný cx. Brzda, otočka, na plno, brzda, otočka, na plno... Následoval jedinej technickej úsek na trati, ale dalo se to. Pak dlouhá rovina kde se dalo orazit. Druhá polovina trati byla opět klasická motanice, tady se mi jelo už dobře. Nájezd na asfalt a sprint do cílové roviny. Pěkná poctivá cx trať. Pořadatelé zaslouší pochvalu. Řadíme se na start, nikam se nehrnu a jistím zadní pozice. pojede se na osm kol. Hned od startu mi to nechutná, kontakt ztrácím už v polovině prvního kola. Po prvním kole se trochu nadechnu a druhé kolo se mi jede dobře. Ve třetím už mě dojíždí o kolo a tak se postupně propadám startovním polem. Další kola už jedu trochu volněji. Nakonec dostanu dvě rundy od vítěze. Na trati jsem nakonec strávil tochu přes 50 min. Celkově se mi závod líbil, čekal jsem od sebe lepší formu, ale na první závod spokojenost. Zítra v Jičíně :-)