Cyklokros Masters Jičín

14.10.2018 22:26

Další zastavká seriálu cxm nás zavedla do JIčína, kde se včera konal Toi Toi Cup a dnes jsme na řadě my. Počasí vyšlo nádherně a kolem 20 stupňů v polovině října je luxus. Trať v JIčíně je skvěla, oproti loňsku doznala pár změn, kdy ta nejzásadnější je prodloužení výjezdu až na samotný vrchol kopce nad areálem závodu. Popis trati naleznete zde www.algheroteam.cz/news/cp-cx-masters-jicin/. Po prezentaci jsem si jel trať projet a zapoměl jsem jak moc to tady bolí. Kopce tahají za stehna pekelně. Bude třeba dobře rozložit síly, abych nebouchl v závěru. Po prujezdu loukem mám bohužel defekt na předním, mlíko to nakonec zalepí, ale raději jedu do auta dofouknut. Normálně rezervní kola neberu, ale protože mám obavu z dalšího defektu předního kola, raději beru přední do depa kdyby náhodou. Po chvilce se řadíme a já beru předposlední lajnu. Start! V prvním metrech loktovačka a přeze mě se někdo přežene dost tvrdě div se nasmotáme. Brzy se situace uklidní a já se soustředím jen na sebe. Tělu se nechce a kolo je dost nervozní ve svém projevu, chybí jistota v zatáčkách. Obava z defektu mě pronásleduje. Když přijedu k překážkám, vzpomínám jak jsem si sliboval, že budu trénovat techniku. Nejen skákat překážky, ale i naskakování na kolo. Moc se toho od loňska nezměnilo a tak můj projev na překážkách je bída. Pokračuji do druhého kola a snažím se zrychlovat, což se mi nedaří do kopce, ale v ostatních částech trati se mi jede lépe než v předchozím kole. I vedení kola je svým projevem o dost jistější. Najíždím do třetího kola a jsem zhruba v polovině závodu když přichází chyba, rychlý defekt zadního kola a následný pád. Jsem ok, naskakuju a pokračuju do depa, které není daleko. Jenže v depu mám jen přední! Závod pro mě končí a já trochu upouštím páru. Nedá se nic dělat a beru si ponaučení pro další závody. Po příjezdu domů sedám akolo a vyrazím aspoň na kompezici zhruba 2h. JIčín se mi líbí a těším se za rok.