Cyklokros Masters Třebíč - MČR

24.11.2018 22:19

Další zastavka CXM nás zavedla na Vysočinu, do města Třebíč. Mistrovství ČR jsem si nemohl nechat ujít a tak i když podmínky nebyly ideální, vyrazil jsem ráno po osmé směr Vysočina. Po cstě jsem stihl vydatnou snídani u obloučků a do Třebíče dorazil cca hodinku před startem. Rozkoukal jsem se, pozdravil s přáteli, registrace, příprava kola, zkrátka klasika. Start se posunul o 10 min a já tedy v klidu stihnul projet okruh. Od startu po louce, pár zatáček a schody. Pokračuje se po louce a pak následuje jediný kopec na trati, na cx docelá dlouhý, hodně rozblácený, spíš se to bude v závodě běhat až budou docházet síly. Teď ho jedu. Naposledy. Nahoře na kopci cx motanice v lese. Některé zatáčky dost nepříjemné, ale proti sjezdu co následoval sranda. Ten začínál částí s nepříjemnou kolejí, pak pokračoval prudce dolů s několika zatáčky, které se mi nedařilo jet jak bych chtěl. Po sjezdu návrat na louku, trochu motanice a cílová rovinka. Překvapivě celekem krátké. Dnešní závod byl MČR a tedy na startu plno borců s ambicemi na nejlepší umístění. Pojede se podlaha. Počasí cyklokrosové... teplota 3 nad nulou, mlha, mrholení. Trat blátivá a tím tedy technicky náročnější. Řadíme na start a jdeme do toho. Jak jsem očekával, podlaha. Hned se to dělí na louce a ve výjezdu se následně už naděluje výrázně. Nemůžu se dostat do tempa, jedu max tepy ke 170. V technice se trápím. Dnes je to opravdu za účast. V třetím kole chvilku vypnu koncentraci a už se valím na zemi. Kolo i já jsem v pořádku tak pokračuju. Poslední dvě kola už zvolním a soustředím se na technické části, ale dnes to nejde. Cíl je vítaný. Rychle do suchého, zkouknout vyhlášení a balím se na cestu. Pěkný závod.