Do práce na kole

08.06.2017 20:09

Tak to mám za sebou. O téhle super akci, nebo chcete-li soutěži, jsem se dozvěděl díky mému kolegovi Vojtovi. Protože jsem pro každou cyklo akci, neváhal jsem ani vteřinu a hned se přidal do týmu jako poslední člen. Smysl akce je jezdit co nejvíce to půjde během měsíce května do práce na kole, popř. běhat a nebo chodit pěšky. Neměl jsem žádné očekávání a do akce jsem naplno naskočil 4.5. Po pár dnech ježdění jsem si stanovil cíle, které jsem vnímal jako motivační, ale zároveň reálné.

1. Dosáhnout první desítky v celorepublikové soutěži svého zaměstnavatele.

2. Dosáhnout první pětky v regionální soutěži.

3. Dosáhnout pravidelnosti nad 75%.

Květen ukázal všechny tváře počasí. Jel jsem při 3 stupních, jednou jsem velmi zmokl a zažil jsem i vedro. Převážně však bylo k nám cyklistům počasí vlídné a pro jízdu na kole ideální. Během každodéního ježdění jsem se snažil co nejvíce vyšperkovat svou trasu tak, aby splnila moje očekávání jak na délku, tak i bezpečnost a solidní profil. Nejvíce jsem jezdil na silničním kole, ale neopoměl jsem ani bike a cyklokrosové kolo. Celkově mě asi nejvíce bavili cesty ráno, kdy se tělo pěkně protáhne a nastartuje před pracovním dnem. Dalším tématem bylo vychytat závoz oblečení, ale i toto jsem po par dnech měl pod kontrolou. Kvalitní zázemí v práci je pak nezbytné. Myslím tím zejména možnost se osprchovat. Nejvíce mi chyběl odpočinek a regenerace, protože jsem od května v sezoně, tedy každý víkend závody. Dost se to projevilo na půlmaratonu v Karlových Varech a následně na Králi Šumavy. Oba závody jsem dokončil s velkým úsilím. A jak jsem tedy dopadl?

1. Sedmé místo v celorepublikové soutěži svého zaměstnavatele (ze 149) a nejlepší mimo Prahu.

2. Třetí v regionální soutěži (ze 199).

3. Podle pravidel akce pravidelnost 72% (nepočítají se víkendy), ale pravidla nebrala v potaz dva svátky, bez nich jsem měl 78%.

Celkově tedy splněno nad očekávání. Příští rok, když do toho půjdu zas, je potřeba vyladit hlavně trasu a regeneraci na víkendové závody. Trochu zklamáním pak bylo slavností vyhlášení soutěže v regionu, kdy bych čekal lepší organizaci a krapet větší show.