Krušnoton

11.08.2018 17:28

Silniční domácí klasika a v dresech HPM se nás sešlo plno. Na start to mám cca 2km, tedy pohoda a přijíždím v předstihu abych si zajistil dobré místo na startu. Po loňském startu z poslední pozice jsem ponaučil. Úvodní a závěrečné km jsou letos jinak, tak uvidíme. Pozice na startu je ideální a tedy čekáme na 10h. Po startu se jede opatrně, projedeme lázně a stoupáme na Doubravku. Držím se abych to nepřepálil, ale i tak jedu stoupání na hraně svých možností. Nahoře toho mám plný zuby a jsem rád, že si teď trochu orazím. Do Chabařovic to držím celkem dobře ve skupině. Otočku směr Krupka zvládám taky dobře a ze skupiny odpadám až na přejezdu do Dubí, kdy mi to v jednom brdku ujelo a já už neměl sílu stahovat. Přes Dubí se dostáváme do stoupání na Vitišku. Tady jede každý za své a ja se tady dost trápím zejména v úvodní časti. Od poloviny nacházím rytmus a už to jde dobře. Nahoře nás čeká další změna trati a nejedeme na Komárku jak bylo zvykem, ale točíme směr Cínovec, kde nás čeká likvidační krátké stoupání přes 20%. I to se daří a odměnou tak je první bufet. Pokračujeme na Fláje a tady jsem měl letos štěstí a chytnul skupinu ze střední trati kde se neřešilo, ale správně střídalo a makalo. Přidal jsem se tedy do vláčku, chvilku si orazil a pak už jsem spolupracoval a na špici si taky odtahal svoje. Na Flájích jsme byli za chvilku a po otočce do mírného stoupání už nebylo v mých silách se skupiny udržet. Chvíli jsem tam visel za oči, ale pak definitivně odpadl. Abych nezapomněl, tak na tomto úseku nás "potěšilo" počasí a celkem solidně nás to spláchlo. Po překonání vrcholu na Klínech jsme začali klesat do Litvínova. Tady jsem čekal, že něco najedu, ale opak byl pravdou. Na mokré silnici jsem neměl jistotu a sjezd jsem jel velmi opatrně. V Litvínově jsem pomalu dojížděl nějaké závodníky, ale už nebyla žádná kompaktní skupina, tedy občas se k někomu přidáš, ale pak stejně jedeš dál sám. Trasu tady znám a vím, že do Duchcova to jede celkem dobře i solo, tedy neřeším a šlapu. Projedu Duchcovem a zde je poslední změna trati a pokračuje se dál na Hostomice, Ohníč a Bžany. Tady mě dojíždí skupinka a tak se chvíli svezu, ale síly už nejsou a poměrně brzy odpadám. Točím do posledního stoupání na Nachvalice. Sjezd do Bystřan a pak do Teplic. Čas v cíli ukazuje lehce nad 4h, což mě mrzí a bejval bych přidal na posledních km. Celkově spokojenost, zajedu se převleknout a pak zpět na jídlo. Dobrý závod.