Mallorca 2019

28.01.2019 22:16

Po dvou letech zpátky na Mallorce. Tradičně jsme zvolili 14ti denní pobyt, letos jsem neriskoval poškození kola při letecké dopravě a raději volil jistotu v podobě zapůjčení kola v místě. Půjčovnu jsem zvolil stylově, tj. patřící našemu přednímu jezdci ve world tour Zdeňku Štybarovi www.54eleven.com Jednoznačně doporučuji, vše proběhlo hladce k moji maximální spokojenosti, kolo připravené, služba perfektní a cenově na celý pobyt to vyšlo o cca 50 EUR víc než letenka pro kolo. S ohledem na rizika poškození, manipulaci s krabicí atd zanedbatelná částka. Můj cíl bylo najet tisíc km v klidným tempu, spíše po rovinách než se honit někde v kopcích, na to je času dost. A taky si pořádně odpočinout. Tomu jsem vše od začátku přizpůsobil a vzhledem k tomu, že nám vyšlo až na jeden den i dobře počasí, tak můžu říct, že toto byla nejlepší Mallorca za celou dobu co sem jezdím. Většinu jizd jsem jezdil solo, snažil jsem se jezdit cca 100km za den. Pokaždé podobný scénář, pohodička na rozjezd, kávička, pak něco v tempu, kavíčka a pohodička zpět. Spíš než trenink, bych to nazval opravdu aktivní dovolenou, roztočit nohy. Párkrát mě vytrestal silný vítr, ale tady to tak je a už to tak neprožívám, prostě se to dojede. Jak jsem již zmínil, jeden den pršelo, ale i tak jsme stihli v pozdím odpoledni něco najet. Volný den jsme tradičně věnovali couráni po Palmě. Fajn bylo i na zavěr setkání v hotelu s cyklisty z Čech, kdy jsme po pár větách zjistili, že jezdíme podobné akce a byl z toho pohodově proklábosený večer. Sečteno podtrženo, 10 dní čistého ježdění, celkem 940km, výborná parta a opět se opakuji, za mě top Mallorca.