Mallorca den třetí

12.01.2017 18:27

Budíček opět po osmé. Vydatná snídaně a kolem 11 jsem vyrazil směr Liucmajor. Počasí dnes vyšlo nádherně, slunce krásně hřálo a vítr foukal příjemně z boku do zad. Cestu jsem nasměroval na Campos kde jsem si dal na náměstí kávičku a trochu orazil. Z Campos jsem se rozjel směrem na Sa Rapita. Tady se vítr už otočil a stálo to hodně sil. Chvílema jsem měl pocit, že mě někdo ze zadu drži jak to foukalo. Zhruba v polovině cesty jsem se rozhodl se dál netrápit a odbočil na "příznivější" vítr směrem zpět na Llucmajor. Pořád foukalo, ale už se to dalo a tak jsem si užíval cestu přesně tak jak to mám rád. Jen  já, kolo, prázdná silnice, tepovka pod 140, stabilní rychlost, v uších to šustí... prostě pohoda. Před Llucmajorem jsem nabral směr na Palmu a i když už foukalo víc proti, jelo se dobře. Před barákem jsem zjistil, že jsem neodhadl dobře předpoklad km a tak jsem vyrazil do Palmy na kávičku, abych to kilo dotočil. Celkově to dnes dalo opět 102Km, ale pocitově dnes o dost lepší výkon než včera.