Pražský Hrad

15.03.2011 21:42

Tak konečně se udělalo pěkné počasí a já mohl po dlouhé době vyrazit na pořádnou projížďku. V neděli jsme dojeli z moravy a já ihned skočil na kolo a vyrazil na svůj klasický 30km okruh.  Do kopců v terenu to není úplně dobré, technika je mizerná a nohy nechtějí makat. Doufám, že se to do konce dubna před prvním závodem srovná. Trochu jsem se bál jak to bude při sjezdech po loňské bouračce a dopadlo to dobře. Chce to ještě trochu více jistoty a budu to zas pouštět. Cestou jsem se chtěl stavit v Radotíně pro baterky do světla, protože jsem plánoval noční vyjížďku s parťákem Martinem. Trochu jsem zabloudil na Zbraslavi a nakonec z toho bylo pěkných 55km. Večer se ozval Martin a nic nebránilo vyrazit. V Radotíně mi prodali "vylitou" baterii a tak jsem musel improvizovat a na řidítka přidělat klasickou baterku. Rozhodli jsme se vyrazit na Hrad a zkusit Jánský vršek co se jezdí každoročně na Pražských schodech. Bohužel jsou tam schody před a v půli kopce (na závodech tam mají asi prkna na nájezdy, protože skákat to v tomhle kopci to snad nejde) a tak jsem museli najít jinou cestu... Chvíli nám to trvalo a tak jsem si brutální stoupání do slepých uliček užili až dost. Nakonec jsme se nevyhnuli vyšlapnutí několika schodu s kolem na rameni (už chápu, že to krosaři trénují). Výhled na noční Prahu z Hradu je impozantní, určitě doporučuji!! Chtěli jsme projet přes nádvoří hradu, ale byly jsme upozornění od stráže, že v sedle jistě ne... Následoval sjezd do centra a hurá domů. Dojel jsem ok, ale musím zaběhnout  co nejdříve koupit pořádné přední světlo, protože na na noční vyjížďku se brzy vydáme znovu.