Author pražská 50

15.09.2012 19:48

Pražská 50 začíná být můj oblíbený závod. Poprvé jsem ji jel loni a to se mi moc nedařilo hlavně z důvodu zdravotních problémů. Letos jsem se na startu cítil o poznání lépe a výsledek dle toho taky dopadl. Start v 10h je pro mě docela brzo, ale nedá se nic dělat. I když to mám z domova cca 10km,raději jsem si popojel autem a vše si náležitě přichystal. Před startem jako vždy jsem si projel úvodní km abych měl představu co nás čeká a osvěžil si trasu. Na start jsem dorazil cca 15min před 10h a byl jsem cca v druhé polovině startovního pole. Po startu se jede hned první výjezd na plno a já jsem letos svou pozici držel a místy se i posouval dopředu. Po vjezdu do parku se  trochu zbrzdilo, ale stále to bylo celkem přijatelné. Profil trati mi vyhovuje, protože tu nejsou žádné extra kopce a trasa se tak pěkně vlní. Letos byl největším soupeřem vítr a přejezdy po asfaltu byly dost vyčerpávající. Snažil jsem se najít nějakou rozumnou skupinu, ale bud se jelo rychle a nebo pomalu. Tak jsem si to většinou odtahal sám. V duhém zásadním kopci mě čekala podpora od kolegů z práce, kteří z různých důvodů letos nemoli jet a tak přišli podpořit na trať. Když jsem je viděl fandit šel jsem ze sedla a pořádně si to užil. Pravda následujících 10min jsem se z toho dostával, ale stálo to za to. Děkuji! Další km byla zas pohodová houpačka a km utíkaly jeden za druhým. Po jediném technickém sjezdu mě trochu překvapilo auto, které se nám vyřítilo do cesty,ale vše se zvládlo a valilo se dál. Trať se už otočila a já věděl že cíl je již nedaleko. Poslední zásadní kopec a pak už jen rychlé klesaní zpět do cíle. Ještě jsem si zaspurtoval a bylo dobojováno. Oproti loňsku jsem se zlepšil o cca 20min a tak radost byla na místě. Příští rok už asi takový posun nebude, ale uvidíme. Na zavěr patří velká pochvala pořadatelům, protože při prezentaci jsem dostal špatný čip a tedy čas ve výsledcích jsem měl úplně jiný než skutečný. Díky rychlé reakci pořadatelů na mé upoznění v sobotu večer se vše opravilo do pondělka a v pondělí jsem měl již čas ve výsledcách správný.  Jak jsem říkal už na začátku, tento závod se zařazuje mezi mé oblíbené a už nyní se těším na další ročník.