Reporty

Cyklokros Masters Jičín

Další zastavká seriálu cxm nás zavedla do JIčína, kde se včera konal Toi Toi Cup a dnes jsme na řadě my. Počasí vyšlo nádherně a kolem 20 stupňů v polovině října je luxus. Trať v JIčíně je skvěla, oproti loňsku doznala pár změn, kdy ta nejzásadnější je prodloužení výjezdu až na samotný vrchol kopce...

Cyklokros masters Chomutov

Můj letošní otvírák cx sezony. Do Chomutova jsem dorazil s předstihem kolem 10h, zaregistroval se, vyzvedl číslo a užíval si parádního počasí. Než vyrazili do závodu Masters C + D stihl jsem si projet trať, která byla párádně namotána na pětníku. Od startu rovina do krátkého rychlého sjezdu po...

SAYFYHO MEMORIAL

Domácí zavírák bikové sezony a já poprvé na startu. I letos to bylo o fous, ale na MS do Innsbrucku jsem nakonec nejel, do Ostravy na CX se mi nechtělo cestovat a tak to bylo snadné rozhodování. Závod se jede kolem jezera Barbora nedaleko Teplic, kde velmi často trenuji na cyklokros a tedy znám to...

Praha - Ještěd - Praha

Letos to konečně klaplo a jedu. Budíček ve 4 ráno, vydatná snidáně, sbalit věci, naložit auto a vyrážím směr Praha. Provoz ráno je dobrý a tak přijíždím na místo setkání u Černého Mostu lehce po 6h. Převléct, nachystat kolo a můžeme vyrazit. Vyrážíme v 6:35 a je nás tedy poměrně dost. Důvodem je,...

Stoneman Dolomiti

Tak se nám myšlenka Stonemana zalíbila, že jsem se rozhodli vyrazit tam, kde to vše začalo. 110km, nastoupát přes 4.000m a tři kopce kde dvakrát jdete nad 2.500m nad mořem. Na papíře to nevypadá nijak zle, ale doporučení jet to tři dny hovoří za vše. Jako centrum dění jsme zvolili město SIllian na...

Krušnoton

Silniční domácí klasika a v dresech HPM se nás sešlo plno. Na start to mám cca 2km, tedy pohoda a přijíždím v předstihu abych si zajistil dobré místo na startu. Po loňském startu z poslední pozice jsem ponaučil. Úvodní a závěrečné km jsou letos jinak, tak uvidíme. Pozice na startu je ideální a tedy...

Stoneman Miriquidi

Útok na zlato, tedy poprat se s tratí 160km za jeden den. Na Boží Dar se přesouvám již v pátek, kde mám sraz se svýma parťákama na tuto akci. Večerní příprava proběhla a jdeme brzy spát s ohledem na brzké vstávání. Budíček v 5 ráno je pro mě likvidační. Snídaně, rozhýbat se a v 6 vyrážíme. První...

Memoriál Fanyho Stelzera - MTB

Další domácí závod a moje premiéra na něm. Kluci říkali, že je to sranda... a byla. V podstatě jeden kopec po startu, pak hřebenovka a zpět do cíle. Závody nedaleko domova mě baví, žádný cestování, brzké stávání atd. Příjezd, registace, rozjetí... je to pořád stejné. Pár slov s kámošema a jdeme do...

Specialized Extrém Bike Most

Domácí závod, který mám rád, ale moc se mi na něm nedaří. Vloni jsem poprvé dojel. Letos hned vypouštím ambice na dlouhou a jedu krátkou. Na trati v Mostě je užasný, jak na malé ploše lze namotat super závod. Do zázemí na hipodromu přijedu včas, takže vše jde v klidu. Po registaraci protáhnu tělo a...

AIMTEC Open Race

Po půl roce připevňuji číslo na řidítka a je to premiéra v letošním roce, který nebude závodně zřejmě tak plodný. Víc než závody a ten frmol okolo jsem si začal užívat podmínky, které mám doma na severu. Do Plzně jsem přijel za svým parťákem, se kterým jsme toho už najezdili hodně a další výzvy...