Author Šela Marathon

06.05.2013 21:23

Nedopadlo to moc dobře. Závod jsem nedokončil a zabalil na cca 15km. To rychlá rekapitulace závodu v Lipníku nad Bečvou. Číslo jsem si vyzvedl už v pátek a tak jsem nemusel v sobotu ráno tolik pospíchat. Už při registraci však bylo jasné, že to nebude suchý závod, ale pěkný blátivý očistec. Do zázemí závodu jsem dorazil kolem 8 ráno. Počasí nebylo úpně ideální a teplota se pohybovala kolem 13 stupňů. Vše jsem nachystal a vydal se do prostoru startu na náměstí v Lipníku. Do startu zbývala necelá půl hoďka tak jsem si udělal několik fotek. Před startem jsem se pozdravil s kolegou a očekával až vyrazíme. Po startu se jelo chvilku po asfaltu aby se startovní pole náležitě nátahlo. Bohužel se to po startu na asfaltu v první vlně smotalo. Snad všichni v pohodě. Ihned po nájezdu do terénu jsem začal mít problémy a nezvládal jízdu na lehkém blátě. Zřejmě jsem měl příliš nafoukáno a tak jsem zastavil a trochu si odfoukl. Tím jsem se propadl až na samotný chvost. Při nájezdu na single trek kolem Helfštýna jsem byl už poslední a propadal jsem zoufalství. Začlo trápení s jízdou, kolem a nakonec to vše dopadlo tak, že jsem neměl vůbec chuť dál jet. Když jsem se domotal ke hradu neměl jsem už sílu dál jet a závod jsem zabalil. Letos první odstoupení ze závodu zpusobené kombinací mizerná kondice, zima a bláto. Mrzí mě to, ale to k tomu prostě patří. Další závod v MB bohužel nevypadá na slunečný a suchý závod.