KPŽ - Brdy

28.04.2012 20:56

Krásný slunečný víkend sliboval perfektní podmínky pro první závod v sezoně. V týdnu na mě přišla standardní rýmička a tak jsem nemohl pořádně trénovat. Po týdnu jsem sednul na kolo až v pátek a zlehka se projel. Vše se tvářilo ok a tak jsem se rozhodl druhý den v Brdech startovat. Ráno probíhalo vše jak má a s manželkou jsem vyrazil směr Brdy cca v půl 10. Trochu nás zaskočila práce silničářů, kdy se jim svým snažením podařilo zablokovat výpadovku na Strakonice až k baranďaku. Do prostoru závodu jsme tedy dorazili až před 11. Převlékl jsem se a vyzvedl jsem si číslo. Potom jsem si nachystal věci sebou a vyrazil na start zabrat dobrou startovní pozici. Vzhledem k posunu startu fitness jízdy na 13h jsme na startu stáli jen my, účastníci trasy 55km. Do startu zbývá 30 min. a teploměr ukazuje 42 stupňů... Startuje se ve dvou vlnách a pro mě to znamená super pozici v první stovce závodníků. Jak jsem vypadal na startu ......

Po startu se jelo pohodové tempo a já nějak nebláznil.

Pozvolna jsem se propadal startovním polem... V prvním stoupání se začalo startovní pole dělit a já přemýšlel kam patřím. Přes absenci treninku nohy jeli na výbornou. Co se ale ukázalo jako trabl bylo nachlazení. Už v polovině kopce jsem měl tepovku na maximu a nemohl jsem dýchat nosem. Řekl jsem si, že to zkusím vydržet a zvládnu to. Nahoře mi ale došlo, že takto to nedám. Musel jsem zastavit, uklidnit se a uvolnit horní dýchací cesty. Překvapivě moje pozice byla velmi dobrá, čekal jsem až projede dlouhá řada závodníků. V mezičase jsem pomohl jinému závodníkovi vytáhnout zacuchaný řetěz mezi převodníky. Pak jsem sjel zpět do prostoru zázemí závodu. Koukli jsme s manželkou po stánkách a počkali na vítěze....

Po dojetí top 20 jsme to zabalili a vyrazili směr domů.

První závod tedy nedopadl vůbec dobře a věřím, že smolnou sezonu jsem si vybral loni. V úterý o svátku mě čeká snad lehčí závod - vyjížďka a už za týden ŠELA...