KPŽ - Chrudim

26.08.2012 08:04

Tento závod jsem nikdy nejel a o to větší bylo moje očekávání. Profil sliboval houpavou trať podobnou Orlíku. Žádný výrazný kopec, ale pořád nahoru dolu jak na houpačce. Hned na začátku závodu se sjíždějí schody - docela adrenalin. Když si to člověk zkusí před závodem tak se to dá, ale jet to v balíku nevim nevim. Ale nebudu předbíhat. Když jsem dorazil do cíle vše bylo jako obvykle, vyzvednout číslo, nachystat kolo, převleknout se atd. Pak jsem se jel trochu rozjet a okouknout první km závodu. Důkladně jsem okouknul i zmiňované schody a řekl si, že to nechám na balíku, tzn. když se to pojede pojedu, pokud ne ponesu. Dvanáctá hodina se blížila a já se přesunul na start. Tady mě pořadatelé trochu zaskočili, letos je startovací blok i pro čísla 400-499, ale tady nebyl. Do startu asi 15min a tak mi nezbylo než se zařadit na chvost startovního pole. Po startu se to okamžitě kouslo na těch schodech a celý se to běželo. Pak už to letělo o sto šest. Technické pasáže střídali úseky po asfaltu na oddechnutí. Tím, že tady nebyly žádné zákeřné kopce cesta dobře utíkala. Nutno ale říct, že místy byla trať hodně technická, jezdilo se přes kořeny a to na HT je vždycky o zadek. Po závodě jsem zjistil, že nové kalhoty nevydržely a na zadku jsem je solidně roztrhl. Co ale zaslouží kritiku je značení tratě. Celkem třikrát jsem sjel z trati. Ani jednou to nebylo nijak zásadní, vždy max pár minut, ale když se to dá dohromady tak cca 10min. by to dalo. Na bufetech bylo opět všeho dostatek, vždy si zastavím a něco zakousnu. Na mezičase jsem byl po dvou a půl hodině a bylo jasné, že tento závod zas tak rychlý nebude. POdařilo se mi chytit dobrou skupinu ve kterém jsem jel až téměř do konce. Ztratil jsem je právě při jednom vyjetí z tratě, když jsem zrovna skupunu vedl a nešťasně sjel mimo. Než jsem se dostal zpět na trať byly všichni pryč a já už neměl síly to sjíždět. V závěru byl velmi rychlý a technický sjezd kde se každá chybička zle odplácela a tak už jsem nechtěl riskovat. V areálu závodu byl ještě pěkně namotáný závěr, ale protože jsem dojížděl sám už jsem nijak nebláznil. Čas těsně pod 4 hodiny je ok.