KPŽ - Ještěd

12.08.2012 21:55

Bohužel se na mě podepsala 14ti dení absence na kole po zranění ruky, které jsem si přivodil den před závodem na Šumavě a právě proto jsem ho nakonec nejel. Stehy z ruky mi vytahli teprve v pátek a byť hybnost je ok, tak při sjezdech tu ruku pořád citím. Před závodem jsem najel cca 90km, ale nebylo to ono. Do závodu jsem se vydal, ale velmi rychle jsem se propadl na chvost pole a ztrazil jsem chut bojovat. Dokud jsem měl kolem sebe další závodníky dalo se, ale po divokém sjezdu na cca 17km jsem zůstal sám a totálně jsem se zlomil v hlavě. Přestalo mě bavit jet dál a zabalil jsem to. S odstupemmě to mrzí, ale když to nejede v hlavě, nejede to vůbec. Po  cestě do zázemí jsem se ještě zamotal v Liberci a tak jsem nakonec najel necelých 50km :-). Pokusím se vylepšit celkové pořadí ve Varech, top 10 v kategorii 100+ už je nedosažitelná, ale top 20 je pořád reálná. Tak či tak je to proti loňsku velký posun ku předu a jsem za to rád.