KPŽ - Karlštejn

04.08.2012 19:53

Závod se zázemím na ovále v Chuchli je pro mě v postatě domácí závod. Na start to mám cca 5km z domova. Vloni jsem z důvodu nemoci chyběl a tak jsem se letos moc těšil. Jako vždy jsem si zajel vyzvednout číslo už v pátek, protože v sobotu se na závod přibližuji už na kole. Pozice v koridoru 400 a více mě zklamala, věříl jsem, že již mám jisté místo mezi 300+ :-(. Utěchou mi bylo, že se bude startovat ve dvou vlnách a prní vlna bude pravděpodobně 1-499. V sobotu ráno jsem si nachystal kolo a vyrazil na start. Do místa dění jsem dojel cca v půl 11. Protože jsem ve Vrchlabí zjistil, že mám úplně tragické starty, rozhodl jsem se s tím něco udělat a tak si nyní vždy před startem najíždímprvní km před zúžením do terenu. Přeci jenom je to znát, když víte kde jaká zatáčka bude a jak dlouho se jede, než se to nadělí v nějakém zúžení. Projeljsem si tedy asi prvních 8km po startu a vrátil se na ovál. Tady jsem si ještě najel pasáže v písku a na ovále. Zdá se to jako prkotina, ale když přijedete vydřenej po 50km a blbě vjedete do hlubokýho písku je vystaráno.  Protože pozici v startovním koridoru mám jistou, jel jsem se ještě trochu projet. Do oxu jsem najel cca 15min před startem. Počásí bylo na pohodu, přesně to, co by mi mělo sedět. Start ve dvou vlnách a dělení dle předpokladu 1-499 první vlna, tedy vč. mě. Po startu se to hned seklo na přejezdu v písku. V klidu jsem si počkal a pak vyrazil. Úvodní km jsem zvládl ok a cítil jsem se dobře i v prvním táhlém stoupání. Tato trať se nevyznučuje nijak zvlášť technicky, tak jsem si to valil celkem na pohodu celý závod. Co mi pořád vadí je, že nejsem schopen se nějak začlenit do nějaké skupiny, buď jedu moc pomalu a nebo naopak jedu lépe. Obvykle tedy trávím čas na trati sám, sem tam někoho dojedu, nebo někdo nadělí mě. Ve sjezdech jsem opatrný tak si to pak stahuju do kopce. Na bufetu jsem něco málo sezob a valim do druhé poloviny závodu. Předloni mě dorazil těžký výjezd těsně před cílem, letos jsem ho už čekal a tak to bylo napohodu. V posledním sjezdu už jsem tušil, že čas pod 3h by mohl vyjít. Jak jsem se dostal na asfalt už jsem to pelášil co to šlo. Ještě rychle kolo na oválu a už jsem byl v cíli. Čas po 3 jsem nakonec dal a tak jsem spokojen. Vzhledem k počtu lidí u myček, na jídlo jsem to vzdal a jel rovnou domů. Doma sprcha, jídlo a umyl jsem si kolo. Závod se povedl k mé plné spokojenosti. Bohužel další zastávku na Šumavě jsem nedal, protože v pátek 27.7. jsem se vysekal a mám zašitý loket.