KPŽ - Vary

18.08.2012 20:56

Po tragickém výsledku v Liberci jsem věřil, že si dnes trochu napravím reputaci. Z domova jsme vyrazili po 8h, cesta do Varů byla v pohodě a tak jsme dojeli do zázemí před 10h. Všechno na místě již žilo závodem. Vyzvedl jsem si číslo a vše si nachystal. Závod sliboval převýšení necelých 1500m na délce 50km. Jako obvykle jsem si projel první km po startu abych tušil jaké zvolit tempo. Teploty dnes atakovaly 35ti stupňovou hranici a tak jedna z nejdůležitějších věcí během závodu byl pitný režim. Před 12h jsem se zařadil do svého koridoru a čekal na start. Hned po startu se jelo divoké tempo. První km byly pořád do kopce, měl jsem to najeté cca 3km), ale netušil jsem jak moc dlouhé první stoupání bude. Na prvním kopci jsem strávil přes 40min a opravdu mě to bolelo. Stoupání bylo ze začátku po asfaltu, po přechodu do lesa se pěkně prášilo, místy až nebylo nic vidět. Po úvodním stoupání (bylo zároveň významné poslední) se jelo pěkně z kopce. Sice nebylo bláto a tedy byla trať pěkně suchá, přesto sjezdy byly velmi náročné. Viděl jsem mnoho lidí letět přes řídítka... Naštěstí se vše obešlo bez následků (tedy to co jsem viděl já). Km pěkně ubíhaly a druhý bufet byl co nevidět. Cesta už se houpala nahoru dolů, někdy více, někdy méně. Všudy přítomný prach byl už nepříjemný, ale pořád lepší než bláto. Poslední bufet a hurá do cíle. Po příjezdu do areálu na nás pořadatelé přichystali ještě jobovky v podobě dvou skoků a dvou velmi blátivých brodů. Bohužel mě to zpomalilo a tak se závěrečný spurt nekonal. Nečekal jsem to, ale podařilo se mi zajet čas pod 3h. Dal jsem si jídlo a vyrazili jsme domů. Pěkný závod.