KPŽ - Vrchlabí

23.06.2012 19:58

Závod ve Vrchlabí sliboval rychlý průběh a to i přesto, že se nastoupá přes 1500m. Po shlednutí videa z loňska bylo jasné, že se pojede rychle díky podkladu tratě, který je zpevněný a bylo i hodně asfaltu. Na start jsem dorazil letos snad poprvé s dostatečným předstihem cca 2,5h před startem. Vše jsem si v klidu nachystal a vyrazil jsem na nměstí kde se startovalo. Protože čas byl opravdu luxusní jel jsem si projet první km. Navíc již mám vyjeté číslo a tedy jisté místo ve startovním bloku. První kopec hned od startu se pěkně zajídal, jednalo se o dlouhé stoupání, které různě měnilo profil. Když člověk jede sám je to v pohodě, ale pokud máte okolo sebe stovky dalších už to zas taková pohoda není a je třeba se přizpůsobit. Kopec jsem si projel a tak jsem věděl co mě po startu čeká. Vratil jsem se n start a vyčkal až bude čas nastoupit do bloku. To se stalo cca 15min. před startem. Po startu se hned jela pila a protože já starty neumím neuvěřitelně jsem se propadl startovním polem. V kopci jsem to už začal zas stahovat a posouvat se dopředu, ale ztráta ze startu byla min. 100 míst. Následně se topěkně natáhlo a jelo se pořád ve slušným tempu. Sjezdy na pevném podkladu byly místy dost nebezpečné, ale dalo se. Hlavně hlídat ostatní aby vás někdo nesundal. Do kopce jsem ujížděl a ve sjezdu jsem klasicky ztrácel. Trasa měla asi 2, nebo tři zásadní stoupání, jinak se pořád jelo velmi dobré tempo. Km střídal km a než jsem se nadál byl jsem před cílem, kde jsem si zaspurtoval o svou pozici. Poprvé jsem se dostal s časem pod 3h a tedy jsem byl vemi spokojen. Sice na této trati tento čas byl nic moc, ale dalo mi to motivaci pro příští závody...