Odstartováno

04.07.2012 20:46

Dnes to začlo. Sice se jel jen 3km dlouhý prolog, ale už tady nám pořadatelé dali ochutnat toho co nás čeká v následujících dnech. Já toho měl plný kecky už dnes, po 3km a nastoupání 250m. Ráno jsme vyrazili dle plánu, kancelář závodu našli bez problému, nafasoval jsem objednané věci (viz. fotogalerie) a jeli jsme se ubytovat. Pak připravit kolo a honem na start. Startoval jsem v 15:35, před startem jsem se stihl jen trochu projet a podle toho to i vypadalo. 3km se zdá málo, ale pokud jedete ve žlabu plném vody, bláta a mokrých kamenů už to tak krátké není. První metry časovky byly v pohodě, technicky nenáročné prudké stoupání, následoval výjezd po trávě, taky celkem bez problémů. Následovala pro mě velmi těžká pasáž v lese, kde jsem nebyl schopen jet a musel jsem tlačit. Prostě nedokážu udržet zatížení zadního kola a to mi prokluzuje. Navíc jsem se pral s trablem na botě, kdy mě zlobil zámek a trvalo mi dost dlouho, než jsem vždy nacvakl. To se mi dnes večer podařilo opravit a snad to zítra bude v pohodě. Následovala další pasáž v lese, opět velmi výživná. koukněte na fotky a videa pro lepší představu, sice to tak divoce nevypadá, ale byl to nářez. Posledních cca 500m bylo už po asfaltu a tedy v pohodě. Nahoru jsem se vyškrabal v čase přes 21 min a nechal jsem za sebou jediného závodníka. Ale to se asi zítra změní, předpokládám, že já budu startovní pole vždy uzavírat. Držte palce a zítra zas.