SAYFYHO MEMORIAL

28.09.2018 19:48

Domácí zavírák bikové sezony a já poprvé na startu. I letos to bylo o fous, ale na MS do Innsbrucku jsem nakonec nejel, do Ostravy na CX se mi nechtělo cestovat a tak to bylo snadné rozhodování. Závod se jede kolem jezera Barbora nedaleko Teplic, kde velmi často trenuji na cyklokros a tedy znám to tady velmi dobře, ale zas extra výhoda to není, jede se na tři okruhy a tak načtení trasy je v pohodě i pro přespolní. Na start vyrážím po vlastní ose, mám to asi 6km. Ragistrace, přidělat číslo a čip, káva na vzpruhu a čekáme na 11h. Počasí vyšlo báječně, jedeme krátký krátký, prostě páráda. Na startu závodu na tří okruhy nás je kolem 60, tedy bude prostor aby se to rozřadilo a já nemám výkonost abych se dral do první lajny. Po startu chvíli po asfaltu a pak už na štěrk parkoviště a na okruh. Kamenitou cestou to letí dobře, v malém stoupání předjíždím několik lidí, pak následuje rychlý sjezd, pak rovina, trochu motanice v lese, pak zpět dolů k vodě k jednomu techničtějšímu místu na trati kde se stoupá nahoru. I tady skočím pár lidí. Pak následuje krátký sjezd a výjezd. Rýchlý přejezd po pevné cestě než se schováme zpět do lesa. Chvilku asfalt a pak to frčí podel potoka, otočka přes most a poslední mírné stoupání, pak levá do lesa. Teď už jsou to bomby v podstatě pořád z mírného kopce. Vymotáme se z lesa na louku a plnej po poli, pak štěrk a nakonec asfalt kolem golfového hřiště až do cílového prostoru. První kolo za mnou, jel jsem ho většinu času na hraně možností, orazil jsem jen párkrát. V druhém kole už se startovní pole nedělilo a tak je víc času si orazit a není třeba řešit pozice. Drůhé kolo tak jedu celkem v klidu, dám si pár nástupů a užívám si to. Třetí kolo jedu už celkem na pohodu ještě s jedním závodníkem. Ve výjezdu mám trabl s řetězem, ale rychle nahazuju a jedu dál. Zbytek okruhu doháním závoďáka co mám před sebou, což se nakonec daří, ale sílu na to ho urvat už nemám. Závěrečný spurt nám překazí zvýšený pohyb osob v cílovém prostoru a tak dojíždíme v klidu. Povedený závod.